موتور برق | قیمت موتور برق | موتور برق بنزینی

موتور برق | قیمت موتور برق | 02144374305

موتور برق | قیمت موتور برق | موتور برق بنزینی

موتور برق | قیمت موتور برق | 02144374305

موتور برق | قیمت موتور برق | موتور برق بنزینی

موتور برق
موتور برق سیار
موتور برق سه فاز
موتور برق چینی
موتور برق ژاپنی
موتور برق دست دوم
قیمت موتور برق
لیست قیمت موتور برق

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۴
  • ۰

موتور برق دست دوم

موتور برق | ژنراتور برق


موتور برق یا به اصلاح متداول آن ژنراتور برق به سبب گفته می شود که ایجاد انرژی الکتریکی (برق) می کند. حال این ایجاد انرژی باید توسط مولدی و با حرکت انجام گیرد. موتور در موتو ربرق وظیفه انجام مولد حرکتی را بر عهده دارد. بنابر ابن در حالت کلی می توان گفت که موتور از دو قسمت :

1. مولد حرکتی دورانی (موتور)
2. ایجاد کننده برق آلترناتور (ژنراتور)

درست شده است . بنابر این اسم های متفاوتی را می توان برای این دستگاه در نظر گرفت مانند موتور برق – موتور ژنراتور – ژنراتور دیزلی – ژنراتور بنزینی – ژنراتور برق و …. که معروف ترین و درست ترین آن همان کلمه موتور برق می باشد. البته خالی از ذکر نیست که این اسم به مولد های برق در سایز 300 وان تا 25 کیلوات گفته می شود و به دستگاه بزرگتر که اغلبا با موتور های دیزلی کار می کنند دیزل ژنراتور می گویند.


موتور برق بنزینی – موتور برق دیزلی: 

دریافت

موتور برق را در حالت کلی می توان به دو گونه موتور برق بنزنی و  دیزلی تقسم بندی کرد. موتور برق بنزینی همان گونه که اسم آن پیداست با سوخت بنزین کار می کند و موتور برق های دیزلی با گازوئیل یا همان دیزل کار می کنند. همان گونه که گفته شد در سایز های پایین معمولا از موتور های بنزینی استفاده می شود و در سایز های بالاتر از 25KW از موتور های دیزلی یا همان دستگاه مولد برق دیزلی (دیزل ژنراتور) استفاده می شود.


موتور برق بنزینی برابر خرابی کمتری نسبت به دستگاه های دیزلی می باشند. بنابر این نخستین پیشنهاد به مشتریان خانگی و کم مصرف ما موتور برق بنزینی (ژنراتور بنزینی) می باشد.


ساعات روشن بودن مداوم (prime) و یکسره موتور برق :

کاربرانی که می خواهند ساعات بیشتری به صورت یکنواخت از موتور برق اسفاده نمایند می توانند از موتور برق دیزلی استفاه نمایند. از لحاظ ساعت کارکرد موتوربرق بنزینی به طور متوسط حدود ? ساعت قابل استفاده می باشند (به جز مدل هایی از موتور برق ژاپنی اصلی که 3 تا 4 ساعت قابلیت کارکرد می باشند). موتوربرق های دیزلی حدود 5 تا 6 ساعت می توند به صورت مداوم کار کند و مناسب برای مشتریانی می باشد که خواهان ساعات بیشتر کاری در یک دوره استفاده می باشد. همچنین قابل ذکر است که اگر شما بیش از 9 ساعت نیاز به برق مصرفی دارید مثلا اگر شما می خواهید یک کولر گازی را برای مدت طولانی و بدون خاموش شدن و بی وقفه 10 ساعت در طول روز روشن نمایید باید از دو موتور برق استفاده کنید که در بصورت یکی در میان خاموش و روشن گردند.


کشورهای سازنده موتوربرق – واردات موتور برق :

از لحاظ کشور سازنده موتوربرق های موجود در ایران یا ژاپنی هستند و یا چینی. موتوربرق های ژاپنی موجود در بازار موتوربرق هوندا و موتوربرق روبین می باشند. موتوربرق های چینی هم در مدل های مختلف (در چند سال اخیر مدل های بسیار متنوعی) در بازار ایران قابل مشاهده می باشد که قابل تقسیم به موتوربرق چینی درجه 1 و موتو برق درجه 1 می باشند.


موتور برق ژاپنی:


در اصل وقتی که حرف از موتور برق ژاپنی می شود باید این نکته را یاد آور شویم که نخست این موتور برق ژاپنی و از لحاظ مصرفی به عنوان موتور برق بنزینی می باشد. در مجموع ما موتور برق ژاپنی بدون پسوند نداریم (البته موتور برق ژاپنی اصلی که با نام هوندا می باشد فقط در کشور آمریکا تولید می شود) بنابر این وقتی که می گوییم موتور برق ژاپنی یعنی اسم موتور به کار گرفته در آن دستگاه هوندا و تولید کشور ژاپن می باشد. با توجه به ژنراتور به کار رفته و کشور اسمبل کننده موتور برق های ژاپنی اسم های مختلفی می توان به آن ها اطلاق نمود که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم.